veroniicakarlssons

Pappa & Paula

Kategori: Allmänt

Igår kom pappa o Paula till Sthlm! Vi åt middag hos Fredrik o Leyla hela familjen och sen blev det kaffe o sen ost o kex! Det var trevligt! Aston lyckades lugna sig ganska snabbt trots att Loppan o Blinka va där! Bra jobbat grabben ;) Han har dock tagit igen det nu på morgonen, då har vi busat järnet ;) Nu är han ute med Tezz!

I söndags var jag o Micke på brunch, det var mys <3 Själva brunchen i sig var väl sådär, men sällskapet var ju perfekt ;) Vi har planerat lite vad som kommer hända inom de närmsta fem åren:
- Vi kommer ha minst ett barn
- Vi kommer ha gått minst två kurser med Aston
- Vi kommer kanske ha köpt hus men förhoppningsvis iaf en lägenhet
- Vi kommer ha tagit examen

Ja, det var väl de sakerna vi har kommit på hittills :P

Idag ska jag plugga lite, det e dags att bli färdig med alla sammanfattningar o grejer nu så jag får några dagar ledigt. Men jag har ju absolut varit ledig några dagar på lovet, men det skulle va skönt att va ledig ett par dagar o känna att man inte borde plugga!
Sen ska jag väl på långpromenad med Aston också ska jag väl passa på att umgås med pappsen! Får se om det blir en sväng till Sofia också!

Har jag sagt förresten att jag får tillgodoräkna typ 7,5 hp nästa termin? Så jag blir ledig från skolan i typ 5 veckor tror jag! Najs! :D

Kommentarer

  • Astons husse säger:

    Saknar dig!

    2009-12-30 | 11:02:19

Kommentera inlägget här: