veroniicakarlssons

Söndagsmys och inställd lek

Kategori: Allmänt

Igår hade jag söndagsmys med Fredrik, Leyla o Melissa nästan hela dagen. Vi åkte till Solna vid 13 o köpte lite julklappar o så. Melissa sov den mesta av tiden men sen vaknade hon så då gick jag runt och bar henne o hon tittade med stora ögon på allt, mest på alla lampor verkade det som ;) Sen ringde Micke o sa att han o Aston va utanför centrum så då gick vi ut också tog vi en promenad hem. Haha, det va ganska mycket snö för Fredrik att dra barnvagnen i - han somnade när de kom hem :P

Micke och Aston somande också när vi kom hem, sen sov de i nästan två timmar :P Kul sällskap ;) Jag pluggade lite men tröttnade fort, hade dock pluggat på morgonen också så behövde inte ha jättedåligt samvete! Vid 18 kom mamma hem o hon o Hans gjorde middag. Sen kom Fredrik, Leyla o Melissa o åt middag o skulle ha söndagsmys men Melissa va inte så med på den idén så hon skrek istället. Hon var otröstlig en lång stund men sen tog mamma fram nappflaskan o då kunde hon tillslut förmå sig att sluta skrika. När hon blivit lugn fick jag ta över. Det va jättemysigt att ha henne i knät o mata med nappplaska! Sen började hon dock hellre äta fingrarna så då slutade vi :P Medan hon var lugn passade vi på att packa ner henne i vagnen så gick de hem!

Vi va uppe en stund till. När vi gick o la oss så snodde Aston en hel säng själv så jag o Micke fick trängas :P

Idag skulle jag o Aston iväg o Leka med Helena och Niña. Men lilla Niñas trampdyna har lossnat på nåt sätt så de var tvungna att åka till veterinären istället. Så jag o Aston ska nog sysselsätta oss med att gå till djuraffärn o handla mat istället!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: