veroniicakarlssons

Stockholm igen!

Kategori: Allmänt

Ja, nu va man här igen! Resan hit var lång och lite bökig, men i efterhand okej. Inatt tyckte vi dock inte det o vi får se hur många fler såna här resor med nattåg det blir, hur många vi orkar. Natten innehöll förseningar, ett fyllo, en sjuk hund och en iskall kupé.. Ja, inte mycket sömn med andra ord!

Väl hemma hos mamma fick jag frukost och sedan sömn! Eller ja, först fick jag inte så mycket sömn, för alla ville tydligen ringa mig när jag ville sova. Sen ringde Leyla o frågade om jag ville träffam min brorsdotter, haha, vad tror hon? Klart jag vill! Vem behöver sömn när man kan få snacka med Melissa? :) De va här en stund, och det gjorde både mig o Melissa trötta tydligen för vi sov båda två i över tre timmar efter det :P

På kvällen har jag harit hos Helena och myst med vänner. Blev ett par glas vin och mycket, mycket skratt! Var så härligt att få träffa alla vänner igen o bara sitta o snacka o skratta o göra narr av varandra ;P Det e härligt!

Imorn ska vi till farmor antagligen o fika lite. Så ska vi köpa lite julklappar o så också!

Nu ska jag gå o sova! Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: