veroniicakarlssons

Tidigt

Kategori: Allmänt

Det här är första dagen på mitt lov och väckarn gick igång 06.40.. Var menngen att jag skulle gå upp 7, gick upp typ 7.25. Ut med Aston o nu sitter jag här o klockan e 7.50 o jag känner att jag skulle förlora mycket av dagens viktiga tid om jag gick o la mig igen :P

Anledningen till att jag skulle upp så tidigt är nattens resa. Eftersom tåget lämnar Umeå 20.50 ikväll är det viktigt att det är natt för Aston då. Han brukar behöva gå ut sista gången ca 12 timmar efter första gången så på det här sättet försöker vi försäkra oss om att han inte ska få en jobbig och nödig natt.

Nu ska jag strax sätta igång att plugga, har en 600 sidors bok som jag vill slippa släpa till Sthlm och därför ska jag sammanfatta den färdigt idag. Plus att jag ska renskriva typ sista två veckornas föreläsningar, men det går fort!
Kl 10.30 ska jag på linskoll på stan o sen förbi skolan och lämna en bok och förhoppningsvis vaccinera mig :P Har haft planer på att göra det i snart två veckor men det har inte blivit av. Första gången jag skulle dit hade de fått slut på vaccin, andra gången var det för lång kö för att hinna innan skolan, tredje gången var det stängt så nu får vi hoppas att det går bra idag!

Annars ska jag väl även packa och städa lite här hemma! Så, nu e det dags att sätta igång den här dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: