veroniicakarlssons

Tillbaka till plugget

Kategori: Allmänt

Japp, nu har jag typ börjat plugga på riktigt igen de senaste tre dagarna! Men det kommer inte vara speciellt länge, idag blir sista dagen, sen tänker jag ta ledigt tills jag e tillbaka i Umeå igen. Det e ju iofs inte så lång tid, men ändå!
Har skrivit en sida idag och ska skriva tre sidor till, sen tar jag långhelg!

Idag har jag annars tvättat och vart på promenad med mamma och Aston. Jag va över o busade lite med Loppan också innan pappa o Paula skulle åka hem igen. Riktig fart va det på Loppan en stund, det va skitkul :D

Strax ska vi fika. Sen ska jag plugga, ta hand om tvätten och packa lite. Ikväll åker jag o Aston till Micke och spenderar nyår där. Aston blir sedan kvar tills på söndag när vi ska tillbaka till Umeå.

Imorn ska vi nog ta det lite lugnt och sen blir det väl en långpromenad med Aston o på kvällen ska vi till Mickes kompis. Sen blir det hem o kolla hur Asse reagerar på 12-slaget o efter det blir det nog att gå tillbaka till festligheterna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: