veroniicakarlssons

Toffelkväll

Kategori: Allmänt

Idag körde jag o Micke Punch Out på vår toffelkväll, jag dog. Han sparkade mig så jäkla hårt att jag trodde att mina ben skulle gå av! Jag tyckte han kunde försöka köra mer på snabbhet än på styrka men han ville sparka mig hårt :P
Kul hade vi iaf! Det va lite bonding ;) Kan behövas ibland när man har haft lite tuffare veckor. Vi hinner ju knappt umgås känns det som!

Tack för alla namnsdagsgratulationer :)

Jag ska njuta av resten av den här veckan o speciellt helgen då det blir sittning o grejjer! För nästa vecka smäller det, då ska vi sitta med ett stort grupparbete och bara bli färdiga! Vi har sagt att vi ska sitta till 22 på kvällarna om det är det som krävs - och det kommer det typ vara! Men sen, efter torsdagkväll.. då är vi lediga :) Jag ska plugga järnet i början av "lovet" så jag verkligen kan få en veckas lov sen! Jag behöver det, jag förtjänar det!! :D

Imorn har vi seminarium 10-12, sen blir det att sitta med gruppen någon timme eller två. Sen ska jag fixa litteraturlistor och allt jag behöver för att övertyga hon på sociologin att har man läst till socionom så har man läst om sociala frågor, hon verkar inte riktigt tro på det ;P Efter det blir det att simma och sen på kvällen ska jag dra med mig familjen hem till Anna o julfika. De brukar dock inte behöva dras i så mycket när det gäller fika ;P
Förutom detta så ska jag även påbörja min restuppgift imorn som jag fick när jag va i Sthlm för att jag missade ett seminarium. Finns dock inget tvivel om att det var värt det!

Nä, jag tror det blir en tidig kväll i det här hushållet idag! Natti!

Förresten, vi behandlade Aston mot mask i magen idag, håll tummarna för att han blir bra!

Kommentarer

  • Tezz säger:

    Jag håller tummarna för Aston:).

    2009-12-09 | 22:44:00

Kommentera inlägget här: