veroniicakarlssons

Vård av hund

Kategori: Allmänt

Micke får stanna hemma från praktiken idag och va med Aston. Aston var dålig i magen hela dagen igår också och han fick ingen middag igårkväll. Nu har vi svält honom i 24 timmar. Inatt var Micke upe en gång med honom och jag va uppe en gång med honom, när jag hade vart ute så spydde han också när vi kom in.. det va då vi bestämde att Micke ska va hemma idag. Jag har en föreläsning som jag inte vill missa!

Jag gick upp 8 imorse och kokade ris och fisk till Aston så nu har han precis fått en liten portion med ris och fisk så får vi hoppas att magen kurerar sig!

Igår va vi dumma och gick o tränade, trodde han skulle kunna klara sig i två timmar, men icke. Stackarn hade bajsat inne. Usch för oss! Inte snällt att försätta honom i den situationen, det ska vi aldrig göra igen! Vi lärde oss vår läxa!

Nu ska jag packa väskan o ge mig av till skolan!

Kommentarer

  • Paula säger:

    Stackars Aston! Loppan är också dålig i magen sen ett par dagar tillbaka. Det är så mysko för man vet sällan varför dom blir det! Blinka som ätit precis samma käk har inga magproblem....hoppas det blir bättre snart! Ge en stor puss på nosen från oss

    2009-12-01 | 10:14:55
    Bloggadress: http://paulaz.se
  • Karoline säger:

    Krya på dig Aston :)

    2009-12-01 | 16:56:57
    Bloggadress: http://karolinefalch.blogspot.com/
  • Karoline säger:

    Krya på dig Aston :)

    2009-12-01 | 16:58:09
    Bloggadress: http://karolinefalch.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: