veroniicakarlssons

Annons

Kategori: Allmänt

Hallå hallå!

Nu har jag pluggat färdigt för idag.. Imorn ska jag läsa lite o förhoppningsvis göra färdigt bakgrunden och reultatet. Då e det inte mycket kvar sen! :) Eller, jo, typ hälften, men då e ju det lättaste kvar!

Vi tog ner våra "sänggardiner" för ett par veckor sen o tvättade de.. sen har de inte kommit upp igen. Idag när vi äntligen skulle sätta upp de, eller Micke skulle sätta upp de efter mycket tjat från mig, så var de jätteskrynkliga (såklart). De hade ju bara legat i en hög i två veckor så det va ju inte så konstigt.. Men då blev jag jätteless på hela grejen och vi har pratat om att göra oss av med den där förbaskade sänggaveln så nu la vi upp en annons på blocket, så nu ska den bort!! Så här ser den ut:





Igår satt vi förresten och bestämde vad vi vill göra på kryssningen. Man måste boka utflykterna i förväg o nu e det ju bara typ två veckor kvar! Så vi bestämde speedboat i mexico, snorkla på grand cayman, jetski på haiti också får mickes pappa bestämma för han fyller år då.. men vi hoppas att han bestämmer att vi ska bada med delfiner då för det e det vi inte har valt :P Om han väljer nåt annat så blir det nog att bada med delfiner istället för att åka jetski på haiti. Men Micke verkar sitta och sälja idén med att bada med delfiner på hans födelsedag för honom nu så det blir nog bra ;) Resten av tiden ska vi bara chilla o ligga på stranden och dricka drinkar!

Ikväll ska vi hem till Anna o äta middag, sen ska Micke vidare hem till en kompis på fest för speciellt inbjudna :P Fråga mig inte vad det betyder :P Själv ska jag stanna hos Anna och titta på melodifestivalen o dricka cola!

Kommentarer

  • Storebror säger:

    Vilken fin layout du har på bloggen. Jättefin, verkligen...



    Sen skulle jag nog rekommendera speedboat på Haiti och Jetski i mexico.

    Hälsa delfinerna. Jag har fått typ 3 personer att sluta käka tonfisk för delfinernas skull så dom är skyldiga mig en liten tjänst kan man säga..

    Nä, nu ska jag till gymmet.. Hej då.





    2009-02-21 | 19:49:36
  • mumma säger:

    Håller med dig storebror. Låt tonfisken vara!

    Däremot är ju delfin så jäkla gott! Har ett kanonrecept på delfinfenssoppa. Hör av dig om du vill ha.

    2009-02-21 | 22:25:26

Kommentera inlägget här: