veroniicakarlssons

Ellen

Kategori: Allmänt

Sitter och tittar på Ellen som varje dag när jag e ledig. Hon e så jäkla sjuk :P Bra bra!

Såå.. jag tänker nog inte jobba idag.. jag ångrade mig :P Har ju ändå tenta imorn! Har faktiskt börjat läsa lite, duktigt!! Kan det mesta.. måste bara titta lite mer vad de tycker är viktigt i behaviourismen och kognitivismen.. Så det blir nog bra! Men jag känner mig otroligt omotiverad.. inte alls som i vanliga fall inför en tenta!

Imorn ska jag o Micke åka ner på stan och käka buffé på o´learys för 99kr :) Sen blir det bio. Blir en lugn helg, båda har massa o plugga!

Kommentarer

  • anna säger:

    Behaviorismen och kognitivismen? Låter kusligt likt något du redan läst ju! :P hehe...

    2009-02-20 | 19:16:02
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: