veroniicakarlssons

Färdigpluggat för idag!

Kategori: Allmänt

Hallå där! Nu har jag pluggat i några timmar. Har skrivit halva bakgrunden, resten ska jag skriva imorn för jag behöver en bok på biblioteket till det. På tisdag ska jag fixa hela resultatdelen (har redan gjort mycket på den men behöver få in lite referenser och så..) och på onsdag blir det diskussion, syfte och metod och sen e den färdig!

Snart ska jag gå och göra mig i ordning. Ska åka till jobbet om en och en halv timme. Både jag o Micke ska jobba ikväll. Vi sa att vi skulle försöka boka in ungefär samma pass så vi får ses ibland också, men det har inte passat så ofta så då har vi ändå fått jobba olika dagar. Men det kanske klaffar bättre i framtiden. Det e inte såå kul när den ena alltid ska äta middag senast kl 16 och sen ska iväg.. blir så konstigt med alla måltider och så, o vi försöker ju laga så mycket som möjligt själva (eller jag försöker, Micke står inte vi spisen speciellt ofta, han lagade dock lunch nyss får jag väl ta o erkänna :P) men det e inte så kul o stå o laga mat om man ska äta själv och han ska värma på sen. Nånting säger mig att det blir mycket makaroner och köttbullar fför hans del i framtiden om vi inte kan boka samma pass, för han kommer nog inte stå o laga nåt annat när det bara e han som ska äta det :P


Igårkväll när vi gick o la oss mådde han lite illa.. då sa han: jag tror det kanske beror på att jag har ätit för mycket på sistonde..

Haha, ja, kanske, ätit mycket har han definitivt gjort iaf ;)

Imorn ska jag på arbetsintervju på kommunen. Ska förhoppningsvis börja jobba inom en vikariepool för förskola och grundskola. Det kan va kul. Blir ju antagligen inte så ofta eftersom man ofta inte kan en hel dag, o när man väl kan kanske de inte behöver en.. men ändå! Nånggång ibland kan det ju va kul! Kommer ändå behålla jobbet jag har nu, för det e ju lite mer fast, o jag kan välja själv när jag vill jobba!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: