veroniicakarlssons

Fettisdagen

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Idag har vi haft en effektiv dag här hemma! Jag har skrivit färdig både resultatet och diskussionen på min rapport. Så nu e det bara metod och syfte kvar. Förutom referenslista och framsida dårå, men allt det kan fixas imorn. Jag kanske kommer börja med metoden lite senare idag. Förutom det har vi både tvättat och städat och nu e Micke o handlar! Vi behöver handla så mycket så vi får ta det i omgångar. Så han är iväg nu och handlar lite mindre än hälften. Så får vi gå i helgen eller nåt o handa resten!

Imorn kommer jag bli rik! Får ersättning från skolan för resa o boende iom Thailand. Jag får lön från donken + lån o bidrag från csn! Heeelt perfekt. Förutom att jag e skyldig Micke nästan 4000kr.. så vi får se hur mycket av det jag får som jag får behålla...

Ikväll tänkte jag baka. Fick en browniebok av Fredrik o Leyla när jag fyllde år men jag har inte hunnit testa nåt än men ikväll, eller ja.. kanske om nån timme tänkte jag baka en cheesecake med brownie-botten! Micke har tydligen både köpt semlor och bullar också. Bullar eftersom jag inte äter semlor :P Så vi kanske måste bjuda över nån på fika :P

Nu ska jag gå o vika tvätt! Oj, nu kom Micke hem, då ska jag nog hjälpa till o packa upp. Han vill tydligen fika, hmm.. okej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: