veroniicakarlssons

Lördag!

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Nu har vi precis ätit frukost. Micke sitter brevid mig i soffan o spelar på sitt mini-playstation! Han är liite beroende av det nu för tiden. Jag ska bara ta det lugnt idag. Micke har fått för sig att han ska ta på sig kängor o springa upp o ner för en backe, haha, ojoj.. Jag tror jag skippar det passet!!

Igårkväll blev det så att Micke tyckte att vi skulle gå o lägga oss typ vid 17.30.. så vi gjorde det och sen somnade vi.. sen vaknade vi av att min mobil ringde vid 19! Tack Fredrik, det var bra gjort, annars hade vi sovit bort hela kvällen..! Så då gick vi upp.. tog det lugnt en stund. Och sen blev det popcorn framför ett par las vegas-avsnitt. Sen spelade vi lite kort innan vi gick o la oss igen :P

Trisslotterna vi skulle skrapa var bara skit! Ingen vinst på 4 lotter! Inte ofta det händer!

Det blir nog en lugn hemmadag idag för min del. Jag ska välja ut vilka foton jag vill framkalla från thailand, jul, fredriks fest osv.. Plus att jag ska läsa några sidor.

Jag o Micke har pratat om att gå o se män som hatar kvinnor på bio, men alltså, fredrik, ingår den i hans böcker som du läste i thailand? För visst var det typ som en serie? O visst vill man helst läsa de böckerna?

Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: