veroniicakarlssons

Nu var helgen slut för den här gången!

Kategori: Allmänt

God afton :)

Nu var den här helgen slut, men det känns inte såå jobbigt. Förutom att jag har skola imorn (tentamensgenomgång och handledning till uppsatsen) så är jag ledig tills på torsdag. Eller, ledig o ledig, jag ska ju skriva uppsatsen, men jag behöver inte gå till skolan iaf!

Nu har vi precis kommit hem från jobbet.. ingen av oss sålde nåt men jag var otrooligt nära. Höll på att spela in avtalet men då hade kunden glömt de fyra sista siffrorna i ena barnets personnummer.. så det var ju lite surt. Men jag skulle ringa tillbaka på torsdag o då ska hon köoa iaf. Problemet e bara att de har ju fått papper hemskickade också o hon hade redan fyllt i dem, så jag hoppas verkligen att hon inte skickar iväg de innan torsdag! Det e 125kr jag förlorar isf!!

Nu ska vi titta på ett avsnitt av Las Vegas o sen ska vi gå o lägga oss!
God Natt!

Kommentarer

  • anna säger:

    Me like att denna blogg uppdateras ofta!! :D Gonatt!

    2009-02-22 | 23:17:37
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: