veroniicakarlssons

Ny blogg. Nöjd Anna? :P

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Anna tycker att jag inte ska vara medlem på ett gaycommunity och istället blogga här, och eftersom hon e så bestämd får jag väl helt enkelt göra som hon säger ;)

Nu tänker jag inte plugga mer för idag! Jag tror tentan på fredag kommer gå bra. Alla anteckningar är i sin ordning nu så imorn ska jag bara lsa igenom de ett par gånger.

Jag var ute för en stund sen. Då var det typ -16, nu e det -19.. usch! Imorn ska jag vara inne hela dan!

Ikväll blir det att titta på på friidrott på tv och sen grey`s som har premiär! Micke jobbar till 21. Han har också fullt upp just nu!

Nu ska jag kasta mig i soffan och bjuta av en ledig kväll utan jobb o plugg!

Kommentarer

  • anna säger:

    Haha Nöjd som fn.. :P Kommer gå bra på tentan-jag vet ju vilket pluggo du är! ;)

    2009-02-18 | 17:29:35
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • anna säger:

    Länka till mig förresten, ska sätta in dig på mina länkar nu! Har jobbat idag och förhoppningsvis tjänta några kronor-kallt var det!!

    2009-02-18 | 17:31:06
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: