veroniicakarlssons

Ny dag!

Kategori: Allmänt

God morgon!

Jag o Micke har startat vår dag med en varsin smoothie!


I dessa små godingar är det, vaniljyoghurt, naturell yoghurt, banan, apelsin och de små prickarna e linfrön!

Jag var nog lite trött när jag skrev igår.. provisionen jag får per sälj e 125 kr, och det gjorde att jag fick en timlön på 195kr/h och inget annat! Jag e ganska nöjd, men micke börjar tröttna på mitt tjat, han vill att jag ska börja tjata om att jag ska bli faster igen istället, haha!

Vi har pratat hundnamn också, om vi köper en hanhund blir det nog en Leo och blir det en tik blir det nog en Agnes! Jag längtar!! Men först längtar jag till caribien!

Lite bilder på cheesecaken:

       

Den var god vill jag lova. Eller den e god. Jag tar en bit o Micke tar två bitar varje kväll, men det finns kvar tills ikväll också!
Nästa gång blir det en blåbärscheesecake från leyla bakar! Cheesecake e typ det godaste som finns! Men det dröjer några veckor innan det e dags för bak igen!

Idag är jag ledig. Ska ta det lugnt o läsa lite.. När micke kommer hem från skolan vid 15 ska vi förhoppningsvis gå o handla. Han kommer va hungrig då så förhoppningsvis kan jag muta honom med att han får äta donken om han bär ryggsäcken. Kanske blir en flaska vin till ikväll också.. beroende på vad vi ska göra, det vet vi inte än men Micke vill inte slösa pengar.. konstigt för han ska ju få massa pengar av mig idag som ja e skyldig honom. Fast det vet han ju inte än iofs :P

Kommentarer

  • anna säger:

    Mm, cheesecaken ser pretty nice ut!! Fast den där drinken verkar läskig!

    2009-02-27 | 22:31:23
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: