veroniicakarlssons

Om jag pluggar? Vad skulle jag annars göra?

Kategori: Allmänt

God morgon!

Haha, ja, anna, det kan bli dyrt, men oftast sköter han sig när vi e bortbjudna ;) Men han kanske inte kan följa med, o jag e billigare i drift ;P
Och Fredrik, jag förstår väl at du har ätit 7 mackor EN gång, du e ju alltid värst!

Vad ska folk hitta på idag då? Alltid kul o veta vad lediga människor gör.. själv kommer jag inte ihåg hur det känns att vara ledig en hel dag :P Haha, nä, så illa är det inte, men det e väldigt smockat i skolan just nu. Jag har idag skrivit en sida på min uppsats, och det blir nog 1-2 sidor till idag och då har jag skrivit nästan halva (det är en liten uppsats, 5-7 sidor, men vi har bara tills på torsdag på oss). Uppsatsen handlar om ett generationsperspektiv på skolan, så jag intervjuade mamma när jag var hemma sist och nu sitter jag och jämför hennes skolgång med min. Det är själva resultatdelen. Det är egentligen bara bakgrunden jag inte vill skriva.

Nu har jag iaf paus, sköönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: