veroniicakarlssons

Så får det bli!

Kategori: Allmänt

Halloj!

Idag var jag  i skolan och kopierade lite.. blev positivt öerraskad när jag såg att jag bara behövde kopiera typ 12 sidor. En annan bok har jag ställt mig på kö på så den får jag förhoppningsvis långa på måndag, annars kopierar jag den då! Och en tredje text finns på internet och det e allt jag behöer läsa till nästa ecka så jag e ganska lugn just nu!

Efter kopieringen gick jag o micke o simmade, simmade 48 längder så 1,2km! Ska simma imorn igen efter skolan!

Nu ska jag sova lite, börjar få huudvärk.. Den kommer mer sällan nu för tiden men då o då sätter den igång! O nu har jag ju faktiskt varit vaken i 5 timmar :O Sen ska jag baka! Idag ska jag göra det!

Det var jätteskönt att gå frm o tillbaka till skolan idag, va typ -2 när jag gick hemifrån o 0-gradigt när jag kom hem, o skinande sol. Tyvärr blåser det lite men det e ok!

Kommentarer

  • anna säger:

    What? Bara ett inlägg idag-blir alldeles paff! ;) Ses imorrn-men du får ta det lugnt med mig, börjar ju bli gammal vettu! :P

    2009-02-25 | 23:39:25
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: