veroniicakarlssons

Så gör man väl inte..

Kategori: Allmänt

Hmm.. det var en kille som hörde av sig till Micke igår när vi va på väg till jobbet o undrade hur hög sänggaveln var så vi mäte den när vi kom hem o smsade honom, sen ringde han idag när micke va på väg till jobbet o sa att han ville köpa den och ville absolut komma ikväll. Så de bestämmer att han ska komma 19.45 men sen hör han av sig vid 18 och säger att han har ändrat sig i sista sekund! Vafan! Tur att jag inte hann städa :P Nämen.. två stycken har ringt och vill komma o titta imorn så vi måste städa imron ändå! Men då får jag hjälp av Micke iaf!

Nu ska jag gå o skölja min tallrik och gå ner o titta om tvättstugan e ledig imorn!


Har förresten varit duktig med pluggandet idag. Har skrivit färdigt bakgrunden o nästan hela resultatet. Så imorn ska jag göra diskussionen o förhoppningsvis en bit av metoden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: