veroniicakarlssons

Snö och kallt!

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Nu snöar det ute, det behövs knappast, vi har ju redan jättemycket snö! Jag tänker nog bara vara inne idag! Måste plugga det sista till tentan.. kommer nog inte plugga mer än högst 2 timmar för det orkar jag inte.. kanske ska gå in o kika om det finns nåt ledigt arbetspass ikväll.. de vill helst att man ska jobba 3 pass i veckan men jag har bara bokat in 2 pass varje vecka för jag har så mycket i skolan. Men nu tänker jag ju ändå inte plugga idag så :P O Micke ska ändå iväg ikväll så kanske.. men jag tror inte det :P Är kanske lite för lat just nu! Och jag tar gärna en ledig kväll.. kännss som att jag kommer ha jättemycket att göra efter imorn igen. Har ett arbete som ska skrivas på knappt en vecka. Dock bara typ 7 sidor, men tar ändå tid när upplägget måste va som en uppsats!

Nu ska jag umgås lite med Micke innan han ska till skolan. Vi har inte setts så mycket den här veckan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: