veroniicakarlssons

Storhandling!

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Nu har vi varit och handlat på Maxi! Jag lyckades muta honom med donken :P Ca 1000kr gick det på och detta bars hem i en varsin ryggsäck (mickes ca 9 kilo tyngre än min :P Men min vägde ändå drygt 10 kilo!)!

Vi vet fortfarande inte riktigt vad vi ska göra ikväll, är överens om att vi bara ska va hemma o ta det lugnt imornkväll iaf!

Glömde skriva att en till sak som bidrog till att min dag va så bra igår var att vi sålde säng-gaveln!! Så nu sover vi på golvet :S Haha, det e ok, vi har lagt dit extramadrassen så sängen e ändå nästan lika hög som en vanlig säng :P

Nu ska jag hjälpa Micke o diska lite o sen ska vi skrapa trisslotter!

Kommentarer

  • anna säger:

    Skönt att ni sålde den!! Men jag trodde du skulle komma på att du faktiskt glömt nämna mig-och jag om någon borde väl bidragit till din braiga dag?! :P

    Snart bär det av mot Ikea-heeela dagen ska vi gå, det ni! Mohahahaha!

    2009-02-27 | 22:23:55
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: