veroniicakarlssons

Tenta!

Kategori: Allmänt

Katjing!! Tentan avklarad! Det gick jättebra, är 100 på att jag har klarat den! Farligt o va kaxig kanske, men jag skulle bli riktigt chockad om jag inte blev godkänd!

Det gick bra på jobbet igår, sålde förvisso ingenting men det kändes bra. Fick några återkomster till söndag o nån till nästa torsdag också så förhoppningsvis blir det ett par sälj på de!

Jag bör egentligen börja skriva min uppsats nu, men jag orkar verkligen inte! Man borde få en dag ledigt när man har haft tenta! Visst?

Ikväll blir det iaf buffé på o´learys o sen bio, mammut! Sen blir det plugg hela helgen, förutom att jag bjudit hem mig själv till Anna imorn o sen ska jag jobba på söndagkväll. Såå.. det blir tydligen inte plugg hela helgen, hmm.. Aja, det löser sig! Tänker ändå inte plugga nu!!!

Kommentarer

  • anna säger:

    Ja klart du ska ha lite ledigt innan nästa projekt startar! Du förresten-visst blir det schlager imorgon då eller?! :D

    2009-02-20 | 19:17:28
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: