veroniicakarlssons

Vilken dag!!

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Idag har jag haft en toppendag! Kan börja med o berätta att jag bakade igår, cheesecake med browniebotten, den blev grymt god!

Idag gick jag till skolan vid 9, gick först till biblan o fixade OH-bilder till min presentation som jag hade idag, och presentationen gick jättebra! Efter att jag hade varit på biblan gick jag till studievägledaren eftersom jag inte hann det härom dan, fixade alla mina kurser och råkade se att jag antagligen kommer bli placerad på ålidhemskolan på min praktik i slutet av den här terminen, känns jäkligt bra eftersom det e typ 10 min från där jag bor! Efter det gick jag tillbaka till biblan och fixade en blankett som jag nu har skickat till polisen så jag får ett utdrag ur belastningsregistret som jag ska gå o visa på stadshuset så jag kan börja jobba som vikarie! Efter det var det presentationen som som sagt gick bra! Sen gick jag och simmade, simmade 50 längder idag, så 1250m!!

Ikväll har jag jobbat och det gick nästan oförskämt bra. Jag sålde 4 försäkringar vilket innebär att jag slog rekord! Och det innebär också att jag hade en timlön på 125kr/h!! Katjing!!

Nu har jag precis kommit hem så nu ska jag ta helg! Är ledig imorn så jag tänkte ha helg fredag, lördag för sen ska jag jobba hela dagen på söndag!

God Natt!

(Anna, det blev bara ett inlägg idag också :P)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: