veroniicakarlssons

Woho!

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig :P Jag skrev ju att jag skulle gå till studievägledaren. Meningen var att jag skulle gå dit och sen åka ner på stan och äta lunch innan arbetsintervjun men just när jag skulle gå så kom jag på att jag hade glömt mitt utdrag från belastningsregistret hemma.. så då fick jag skippa studievägledaren o gå hem. När jag kom hem så märkte jag att utdraget jag hade var för att jobba med försäkringsförmedling, jag visste inte att det fanns olika utdrag :P Så jag ringde till hon som jag skulle på intervju hos och sa som det var men det var ingen fara så jag gjorde lunch hemma o sen åkte jag iväg till intervjun. Om man kan kalla det för en intervju, det var typ så här går det till, du kan skriva på det här pappret om sekretess. Haha! Sen ska jag komma ner o visa utdraget när jag har fått det o sen kan jag börja jobba!

Så nu har jag precis kommit hem igen o nu ska jag plugga!

Kommentarer

  • anna säger:

    Haha nej det var faktiskt han som ville skriva en liten "dödsruna" til stolen-han sörjer... Tror han vill ha en egen blogg men han förnekar det! Hehe!

    Men vad menar du med att du kom en dag för tidigt? de andra muffinsen var väl också fina? Eh, jag menar goda... :P

    2009-02-23 | 16:36:21
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: