veroniicakarlssons

Yeeeeeeees!!

Kategori: Allmänt

Jag e så jävla gryyym!! Har skrivit min rapport nu, HELA!! När jag bara hade metoden, syftet, referenslistan och intervjuguiden kvar så tänkte jag, om jag göra allt det här idag så e jag ledig imorn!! Sköönt!!

Jag har varken bakat eller vikt tvätt dock.. kanske bakar imorn istället.. Nä, ska nog göra det ikväll. Nu ska jag gå o vika tvätt! Ingen av de som skulle komma o kolla på sängen idag har hört av sig, jag blir så trött!!

Har hittat perfekta hundar vi vill ha! Tyvärr föddes de två månader för tidigt för de är leveransklara i mitten av mars istället för i mitten av maj då vi vill ha våran ;) Men det kanske finns nån liten plutt kvar då. Skitsöta blandisar, border collie, collie, labrador och en till ras. Heeelt perfekta!! Synd synd!

Kanske man ska boka ett arbetspass imorn.. Nää.. jag orkar inte! Jag ska va ledig! Vi får ävl se.. vet ju hur jag gjorde förra veckan när jag inte ville jobba :P

Vi har haft plusgrader idag, det tycker jag verkligen inte om.. kommer bli helt galet med slask när allt ska smälta, men nu e det minus igen! Plus att jag har sagt att jag ska börja springa igen när det e 5 plus ute, o det orkar jag inte än :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: