veroniicakarlssons

Aston

Kategori: Allmänt

Nu har vi äntligen fått hem våran nya familjemedlem! Och jag e redan så himla stolt över honom! I bilen hem så började han gnälla när han ville ut! Så himla duktig!! Jag tror han blev trött av att få komma till oss, för efter att han hade fått äta o gå ut o kissa så somnade han o nu vaknade han precis efter att ha sovit i nästan 1½ timme!

Anna o Ivan va här o hälsade lite på honom också!! Ni ska få ett par bilder sen, nu måste jag gå ut med honom!

Så, nu har vi kommit in.. var ute en stund faktiskt. Aston e så duktig när vi e ute. Vi behöver inget koppel, han bara är där vi är! Han e så sööt!




Det e lite smuts han har i ansiktet :P Han e inte svart under ögat egentligen :P


Han har hittat ett favoritställe. Han ligger under bordet hela tiden. Där sov han ju också i 1½ timme, o nu ligger han där igen.


Haha, han e inte blyg direkt, han e väldigt social!


Nä, nu ska jag gå o lägga mig. Har sista skoldagen imorn, redovisningar 9-14.. blir nog bra! Sen e det sommarlov!!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Guuuud vad söt han är Aston! Jag vill också ha :) Mysigt att ni fått en egen liten "bebis" nu, han kommer trivas bra hos er!!

    2009-06-04 | 23:00:22
    Bloggadress: http://malliiin87.blogg.se/
  • Paula säger:

    Vilken liten guldklimp! Lycka till nu och se till att ni har tuggleksaker!

    Kram P&P

    2009-06-05 | 14:53:25
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: