veroniicakarlssons

Bilder

Kategori: Allmänt

Självklart ska ni få fler bilder på Aston! Nu e han riktigt busig, går bara o tar allt han inte får ta, speciellt våra skor.. får säga nej om o om igen o ge han ans leksaker men det e så mycket roligare o ta det som e förbjudet, o han vet verkligen att han inte får heller för han tar en sko o sen springer han o lägger sig med den under vardagsrumsbordet. O om vi kommer på honom i hallen så släpper han den o spriger själv o lägger sig under vardagsrumsbordet. Han e en riktig buse, men så ska det ju va!

Idag ska vi ha lite städdag. Vi borde va pigga idag för vi fick sova heela natten! O inte hade han kissat inne nån gång på natten heller. Vi gick ut med honom vid 24 o sen gick mickes väckarklocka igång vid 8 så hela 8 timmar utan att kissa! Jag blir så glad, tycker om att sova på nätterna! Och jag fick sova vidare ända till 10, skönt! Micke är ändå trött o ligger o sover lite nu! Aston busar med sig själv för tillfället, vi har precis varit ute o då blir han alltid på världens bushumör! Jag ska iväg till skolan en snabbis i eftermiddag också!

Vi har fått tid hos veterinären också, så om en vecka ska vi dit så ska han få sin vaccination, sen hoppas vi att vi kan hålla oss borta från veterinären länge!

Nu kom han springandes med en sko igen.. o igen..nu flög bollen in under soffan, han följde efter.. så nu vet jag vart han e!

Här kommer lite bilder då.. ska försöka knäppa en på honom nu också.
Hans liv går ut på fyra saker..


Sova..


Gosa..


Äta..


Och självklart busa...




Det finns ju självklart en femte sak som hans liv går ut på också, o det e ju att få vara ute! Och jag ska ta massa utebilder också så fort det blir lite bättre väder! Blir nog några i helgen.

Nu e Fredrik o Leyla på väg upp. De åker buss o vi ska gå o möta de vid ålidhems centrum när de kommer, men det e många timmar kvar :P Bussresan e ju inte direkt kort.. Nä, nu ska jag sätta igång o plocka lite!

Kommentarer

  • Paula säger:

    Tack för bilderna! Åker dom buss! Oh God! Ja det är bästa priset förstås!

    Du får hälsa till dem o till mamma o Tezz också o ha en riktigt kul helg! Vi har inte bestämt om det blir nån husvagnstur, det ska regna småspik hela helgen....

    Kram

    P&P

    2009-06-11 | 20:40:14
    Bloggadress: http://paulaz.se
  • Anna säger:

    Åh vad duktig han är och vad skönt för er att få sova hela natten!! :) Trodde det skulle mycket längre tid innan ni fick sova ut... ;)



    Fick mejl idag att tentorna har kommit, usch - vill inte hämta den!! :P Men lär nog göra det ändå. Om jag ringer efter att jag hämtat ut den har jag fått G.. hehe!

    2009-06-11 | 22:30:25
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: