veroniicakarlssons

Boooring

Kategori: Allmänt

Nu e jag allt lite uttråkad.. Micke sitter o spelar tv-spel. Kul va? Inte så social med andra ord :P Aston ligger o sover i soffan.. inte så social med andra ord :P Men han har vari lite mysig på morgonen o legat i mitt knä på golvet o tuggat på ett ben. Han borde egentligen inte äta ben just nu, han e nämligen dålig i magen, men vad ska man göra när tänderna kliar så man håller på att spricka? Stackarn!

Jag ska iaf gå ut o springa snart! I regnet.. Det e okej, det e bara en kort runda idag.. från fredag blir det 4 km.. o i början av juli blir det förhoppningsvis 6 km.. vi år se hur et går ;) Målet e iaf att ha klarat 1 mil innan vi åker till sthlm den 27e juli!

Jag hoppas att det blir sol snart, då kan Aston få va ute o njuta av livet, han blir ju lite begränsad i lägenhetet när han har så mycket energi.. Aja, just nu e det väl ingen fara, nu sover han ju som sagt :P

"Go go go, hit the targets, go hit the targets" "Position five, go, hit the targets" ... Det e mitt sällskap just nu.. det e allt de säger i Mickes tv-spel..

Sa du att det var sommar? Tveksamt!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag känner igen den där situationen, skillnaden är väl att jag inte har nån osocial vovve utan ett osocialt litet barn istället, haha :)

    2009-06-17 | 22:09:30
    Bloggadress: http://malliiin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: