veroniicakarlssons

Familjehelgen!

Kategori: Allmänt

Nu har alla åkt o jag har legat o sovit lite med Aston. Det e världens tråkväder ute! Regn o grått! Men just nu var det lite uppehåll så vi tog Aston på en snabbis! Han har haft en helt underbar helg tror jag, massor av uppmärksamhet!

Helgen har varit jättehärlig faktiskt, efter att jag skrev igår blev det middag o sen blev det singstar! Mammas initiativ o vi sjöng om tokar! Alla vann en varsin gång förutom leyla som tittade på o satt och skrattade hela kvällen!

Nu kom Aston o la sig brevid mig o hickar, som vanligt :P Han har hicka flera gånger om dan, men det e tydligen vanligt bland valpar!

Nä, nu ska ni få massa bilder istället! (Det e bäst för mig att det har kommit upp bilder innan Fredrik kommer hem för annars får jag en utskällning!)


Aston vilar innan gästerna kommer!


Sen gällde det att vara social när gästerna kom!


Det blev mycket gos på köksgolvet!





Fredrik låg tills Aston blev för tung, men Aston bara fortsatte sova när Fredrik flyttade på sig!


Sen blev det mys i sängen, som fortfarande inte har nån sänggavel :(


Då ville Micke också va med!


Sen var det fika o slöande i soffan, och självklart var Aston med då också! Men såhär trött var han..

Han e så himla go!!! Speciellt när han sover ;)


Sen gick Micke o Aston o la sig i sängen!


Inte världens bästa bild- men det här var väl det roligaste som hände under kvällen igår! Fredrik vann över Tezz när de sjöng medley, o ingen av de kunde några av låtarna så de sjöng inte ett ord rätt!


Mamma vann över Micke, det har jag försökt lyckas med länge!! :P




Sen blev vi trötta! Nä, vi satt o snackade i några timmar innan det var läggdags!


Syskonen i profil :P


Hej då Aston!



Sen var det bara jag, Micke o Aston kvar! Då var det nån som var såhär trött..





Hoppas ni också har haft en bra helg!! Vi har haft en superhelg! Men ska vi va ärliga så e det inte bara Aston som e sådär trött, vi e också det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: