veroniicakarlssons

För trött

Kategori: Allmänt

Hej!

Igår när sofia o liam hade åkt var jag för trött för att egentligen göra nånting! Men det ändrade Aston på :P Han berättade klart o tydligt att han behövde gå ut och efter en halvtimmes promenad var jag mycket piggare! Men jag orkade inte blogga o lägga upp foton.. o jag kommer inte lägga upp några nu heller - det får bli ikväll! (Fredrik, du e sjuk i huvet!)

Micke e ute med aston på hans andra morgonpromenad, jag var precis ute med honom men han behöver två promenader på morgonen för att kunna göra alla behov två gånger :P

Idag blir det att ligga i solen, vet inte om vi går bort till stranden igen eller om vi bara ligger ute på gården.. tror Aston tycker det e lite roligare att vara på stranden, för där kan det finnas andra hundar som e lite spännande att titta på! Och om vi går till stranden idag så blir det nog ett dopp!

Ikväll ska vi titta på sverigematchen och grilla! Blir nog sen grillning efter matchen! Det e ok, för vi har inte ätit frukost än så det blir sen frukost vilket leder till sen lunch o då kan vi lika gärna äta sen middag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: