veroniicakarlssons

Fullt hus

Kategori: Allmänt

Ja, idag fick jag reda på att det inte bara e fredrik o leyla som kommer i helgen, utan mamma o tezz också! Men Fredrik o leyla kommer på torsdag o mamma o tezz på fredag så det blir ett helt dygn först med bara fredrik o leyla innan de andra kommer. Men det ska bli skitkul! Hoppas det blir fint väder så vi kan va ute mycket! Annars blir det så trångt... Men jag längtar verkligen till på torsdag, ska bli härligt o få träffa familjen!

Idag har jag jobbat faktiskt! 8-15.30. Det e en ganska lagom arbetstid! Va på en förskola, det va kul! Ska jobba där igen imorn 7-13 o sen andra jobbet 17-21 - 2 pass kvar nu ;) Ska göra bort de tisdag o onsdag så e det över sen.

Skattepengarna ska komma senast fredag, härligt härligt!! Ska bli spännande o se vad jag får eftersom jag har gjort lite extra avdrag.

Värmen verkar va på väg tillbaka nu, skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: