veroniicakarlssons

God morgon

Kategori: Allmänt

Det känns som att ha ett barn.. men gud vad han har varit duktig nu! Igår gjorde han ingenting inne på hela dan! Och han sov mycket mindre igår på dan också. Och igårkväll när vi hade folk över på matchen så var han social mot alla.
När vi skulle gå o lägga sig så va han dock på riktigt bushumör! Så då lugnade vi ner honom lite med hans leksak på hans filt o sen sov han ända till 5!!! Då gick vi ut, o sen ville han gärna va vaken.. jag gick o sov i två timmar till dock och nu sitter vi här... På morgonen när han har kissat har vi bestämt att han får va i sängen, men han kissade inte sist vi va ute så då kan vi inte gå o lägga oss igen men det verkar som att han kan komma till ro en sista gång i sängen på morgonen!

Som sagt hade vi folk över till ma$chen igår.. jävla skitmatch! Anna, Ivan, Johan, Louise, Julia, Linus, Linus kompis, Frida o Danne var här.. det var nog alla :P Trevligt var det! Jag skulle på bolaget igår inför det, smart, röd dag... Så jag passade på o gå till maxi o handla lite istället. Svårt med storhandlingar där vi går båda två just nu. Får se hur lång tid det tar att träna honom på att vara ensam en stund!

Idag ska vi städa undan alla vinterytterkläder, känns som att det e dags nu fast det nästan e vinterkallt på nätterna! Men inte ska man behöva mössa igen förän oktober iaf!
Sen ikväll ska jag jobba.. 3 pass kvar nu! Micke o jag ska jobba varannan dag fram tills torsdag egentligen, men nu ska jag försöka byta mitt pass på torsdag till ett pass på onsdag istället. För på torsdag kommer Fredrik O Leyla, det blir skitkul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: