veroniicakarlssons

Intensivt!

Kategori: Allmänt

Ja, han är tokig vår lilla valp. Haha, jag vet inte hur många gånger Micke var ute med honom inatt. Vi hade bestämt oss för att vi skulle gå upp o gå ut med honom så fort vi märkte att han var vaken för vi märkte igår att när han vaknar så är det ofta dags. Så vi va ute med honom vid 23-tiden.. men han har tydligen blivit rädd för att vara på gräsmattan där vi brukar rasta honom.. så han gjorde inte så mycket den gången fast vi va ute en stund, men direkt när vi kom in så kissade han.. så jag gick ut med honom igen ch då gjorde han ingenting. Haha.. Sen vaknade han vid 00.40 o då gick jag ut med honom o då kissade han, sen har micke varit ute med honom några gånger inatt.. men har har typ varit rädd för gäsmattan så han har inte gjort så mycket :P Idag har han inte kissat inne än så länge... Men både jag o micke e rätt trötta idag efter nattens äventyr. Men han fick sova på en filt nedanför sängen inatt och han höll sig där, men kan a vart därför också som han va vaken så mycket, det blir nog bra..

Micke e iväg o tränar.. själv sitter jag inne o gör ingenting. Astons tänder kliar så han ligger under bordet o tuggar i sig ett ben..

Idag är det nationaldagen, men ingen vanlig nationaldag med familjen plus sofia på golfängarna. Tråkigt faktiskt. Men vi hade ju planerat at vi ändå skulle ha picknik o så några stycken, men vädret är inte det bästa. Ikväll blir det match iaf! Det blir kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: