veroniicakarlssons

Jobbigt!!!

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan nu. Ni kanske trodde jag hade sommarlov, det kunda man nämligen tro, men icke :P Skulle ha en sista redovisning idag.. men läraren sa att vi skulle va i en sal som inte finns. Och jag hittar inte honom. Dumma människa! Så jag har stressat alldelles i onödan. Blää!

Har jobbat idag, 7-13, skönt arbetspass när man väl har kommit upp. För det e faktiskt liiite jobbigt att gå upp kl 5.. men men! Sen kom jag hem, var hemma en timme o åt en macka o förberedde redovisningen helt i onödan. Sen skyndade jag mig iväg till skolan.. ja, o här sitter jag nu..

Har ingen lust att åka till jobbet än för då får jag sitta där en timme innan jag börjar o det e drygt! Har även fått veta att vi ska fortsätta sälja den här jobbiga försäkringen den här veckan också fast det bara skulle vara tills i söndags, bläää! Aja, 2 pass kvar.

Nu ska jag ner på stan o hälsa på Anna på jobbet o ta en kaffe!

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Jag hade samma problem när jag gick i skolan. Hittade aldrig rätt sal. Skitjobbigt!

    2009-06-09 | 16:00:35

Kommentera inlägget här: