veroniicakarlssons

Lång dag

Kategori: Allmänt

Ja, det har det varit.. o den e inte slut än. Jag har åtagit mig att jag ska torka av spisen och städa på köksbordet.. Plus att jag ska vika all tvätt! O det e mycket tvätt vill jag lova, men micke tvättade allt idag så.. Plus att han jobbar nu så han e ju också lite duktig ;P

Jag har haft praktik idag, trodde jag skulle ha en lugn dag men nja... jag trodde jag skulle ha en tre timmars håltimme mellan 10-13 typ, men då sa min handledare att jag skulle rätta ett arbete, det tog inte så lång tid så jag fick hål mellan 11-13 istället. Men sen trodde jag att jag skulle sluta 13.40 men då säger min handledare att jag ska va med på möte mellan 15-17... Men jag fick gå 16 iaf.. Då var jag ganska trött!!

Ikväll har jag ringt och bestämt att vi ska hämta Aston på torsdag, det gick jättebra så nu e det bara 3 dagar kvar! LÄNGTAR!!

Nä.. nu måste jag sätta igång, annars kommer Micke klaga på mig när han kommer hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: