veroniicakarlssons

Lite svar..

Kategori: Allmänt

Aston tar sig upp i soffan nästan hur enkelt som helst. Ibland glömmer han att ta sats o då blir han lite frustrerad när han inte kommer upp :P Men då hjälper vi lite!

I Älvsbyn hälsar man på en kompis! En av Mickes klasskompisar bor där så jag, micke, anna o ivan ska åka dit o hälsa på honom!

Nu e Anna o Ivan här. Anna sitter o kollar på Matrix o Micke o Ivan spelar backgammon. Själv är jag inte så intresserad men jag antar att man ska va social!

Nu har vi planerat midsommar lite mer, et e ju ändå imorn :P På dagen har vi väl inte direkt nåt planerat, men på kvällen ska jag, micke, anna, ivan o två klasskompisar till micke o ivan grilla o så. Det blir trevligt :)

Dags o va social!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja visst är det långa inlägg?!? :P Orkar inte skriva längre nu då jag jobbar, fattar inte hur jag har orkat detta tidigare då jag jobbade heltid... ;)

    2009-06-18 | 23:19:40
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: