veroniicakarlssons

Radarparet

Kategori: Allmänt

Ja, jag har ett riktigt radarpar här hemma, Aston o Micke heter de! Ena stunden skäller de på varandra, nästa sekund ligger Aston o vilar på Mickes arm. Idag när vi va på promenad blev Aston trött, då bar Micke honom fast Micke är sjuk och tycker att all pollen e jobbig. man såg verkligen hur han kämpade, o Aston bara njöt o slickade honom i hela ansiktet! De är söta mina små pojkar :)

Igår när vi skulle sova var Aston skitjobbig! Vi vet inte riktigt vad vi ska göra då.. har läst att man inte ska skrika åt de när de skäller för då tror de att man skäller tillsammans med de.. man ska bara ignorera och sen belöna när han e tyst, men man blir fruktansvärt frustrerad! Jag gick ut med honom två gånger.. o sen fick micke gå ut med honom en gång.. innan de kom in igen så satte de sig utanför porten för de behövde lugn ner sig lite båda två (micke var ganska irriterad då :P).. sen va Aston lugn o kunde sova. Vi gick ut med honom på hans kvällsrunda kl 23 och jag gick o la mig ca 01.40.. o efter det car micke uppe o va ute med honom.. så det tog oss över 3h att få honom lugn. Annars e han ju skitsöt.. typ på dagarna ;)

Nä, det kanske e dags o gå o köpa glass?

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag får väl kika på det då jag kommer tillbaka! :) Vilka härliga bilder!!

    2009-06-29 | 12:49:38
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: