veroniicakarlssons

Rösta!

Kategori: Allmänt

Visste ni att jag e en samhällstönt? En såndär som inte tycker att det skulle vara fullständigt galet om någon skulle vilja bli politiker? En sån där som själv har tänkt tanken? Ja, det visste ni!
Såå... för att göra det här så enkelt som möjligt för alla er som inte är intresserade, tänker jg bara komma med ETT argument till varför jag tycker ni ska rösta. Jag vill inte, under några omständigheter, att Sverige Demokraterna ska få några mandat. Inte ett enda ska de ha! Så skit i allt snack om att "ingen e bra", "jag orkar inte, det e bara en röst" o alla fåniga ursäkter ni nu kan komma på. Jag tänker inte tjata om demokrati osv. Jag säger bara en sak. Jag vet inte vad ni tycker, men JAG vill bo i ett land där rasism inte tollereras!!!! Jag HATAR rasism.

Rösta imorn av en enda enkel anledning, att SD inte ska ha en chans att få någon makt i sverige och europa! ALLA andra partier är bättre! Det finns inga ursäkter...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: