veroniicakarlssons

Sista försöket

Kategori: Allmänt

Jag har försökt skriva det här inlägget 3 ggr idag..

Jag o Aston har haft en lugn dag, äntligen var det lite finare väder så vi kunde vara ute. Vi låg ute på gräset på gården o tog det lugnt, Aston lekte lite o tittade på människor som gick förbi. Det gjorde honom jättetrött så han sov i flera timmar när vi kom in. Men det gjorde självklart att han blev jätepigg sen så då fick vi gå ut igen o leka av oss lite!

Micke har sprungit 1 mil idag, jag e ganska imponerad :) Jag ska också klara det!!!

Sen pajade datorn lite, så Micke har omformaterat hela.. men vi fick inte igång den innan så alla foton o allt försvann. Tur att vi har framkallat massa foton i vintras och att jag har lagt upp foton här på bloggen o på facebook, då har vi iaf räddat ganska många foton!

Ni ska få några på Aston nu på direkten!


Kul o ta sönder sin nya leksak!


2 dagar fick leksaken vara hel, sen var det jätteroligt att sprida ut fyllningen i hela lägenheten! Men efter det var han såhär trött..


Tur att man kan sova hos husse i soffan!

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Leksaken höll ju längre än förväntat. Kommer han upp i soffan utan problem nu eller? Aston alltå..

    2009-06-18 | 06:13:36

Kommentera inlägget här: