veroniicakarlssons

Trevlig midsommar!

Kategori: Allmänt

Dagen började med att Aston som vanligt väcker mig vid 5.. jag lyckas få honom att somna om i omgångar tills kl e 7 då jag tvingar mig själv att gå upp o gå ut med honom, vet att han e jättekissnödig o även bajsnödig på morgonen. Vi går upp o går ut o sen går vi hem o lägger oss igen, o jag fick sova ändå till kl 11.. även nu i omgångar, men ändå :) Lycka ;)

Nu har vi precis ätit frukost o strax ska vi börja städa lite eftersom vi ska va här ikväll o göra potatis o sallad o så. Sen ska jag ut o springa också!

Vi vägde Aston nyss, 9,5 kg! Stor kille! Han har gått upp 3 kilo sen vi fick honom för 2 veckor sen, så han har lugnat ner sig lite, för de första 2 kilona gick han ju upp de första 5 dagarna :P Han mår bra iaf. Egentligen har vi bara ett problem med honom och det e att han blir jättevild på kvällarna när vi ska sova för att han inte får va i sängen. Han e omöjlig att lugna, det enda som hjälper e att gå ut med honom tills han lugnar sig själv. Men det spelar lixom ingen roll om han e trött när vi går o lägger oss.. konstigt!

Städtajm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: