veroniicakarlssons

Vardag

Kategori: Allmänt

Ja, nu känns det som att vi har kommit tillbaka lite till vardagen igen. Aston har varit här i typ 11 dagar och vi börjar vänja oss vid att ha honom här och att hans rutiner är våra rutiner nu! Han har börjat klara att vi går ut med honom varannan timme och han har varit rumsren några nätter i rad nu! Skönt Han blir busigare o busigare för varje dag känns det som, men det e väl så det ska va. Tyvärr e det ju tråkväder heela tiden annars kunde han ju få va ute mer o göra av med mer energi! När vi e inne blir han så uppspelt så han inte riktigt vet vart han ska ta vägen...

Jag har varit ute o sprungit idag o nu e Micke på gymet. Jag ska verkligen komma igång med träningen nu! Kommer bli att springa ca 4 dagar i veckan! Jag har lagt upp en liten planering för hur jag ska ha klarat 1 mil den 27e juli!

Annars har vi inte så mycket planer idag. Vi ska ensamträna Aston lite lite senare, kanske en halvtimme eller 20 min eller nåt. Den här veckan kommer nog bli ganska lugn. Försöka få in Aston i vissa rutiner som att gå ut mer o mer sällan, och att klara av o va ensam hemma lite. Men varannan timme e ganska lagom att behöva gå ut! Sen ska vi väl försöka träna en del båda två.

Nu somnade Aston.. haha, han e tokig, vi ska ju gå ut snart.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: