veroniicakarlssons

Bilder

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Här kommer lite bilder från  veckan. Sen har jag bra nyheter i slutet av inlägget ;)

I tisdags var Anna o Ivan här o fikade!

 Jag e stolt över hur fin den blev!! Min fiina cheesecake!

Micke, Ivan o Anna!


Ivan o Anna håller på o somna?


Nää.. de skojade bara, först måste vi ju fika!!


Micke tyckte kanske inte om kakan?


Haha, jo, han skojade bara han också! Skojjiga människor de här.. :P
(Glömde vrida på bilderna, orkar inte göra om :P)




Idag har jag varit superduktig fast det känns ändå som att jag har latat mig större delen av dagen! Jag har varit ute o sprungit, blev dock den korta rundan för benen hade inte riktigt förlåtit mig för rundan i tisdags än.. :P Nu känns det dock mycket bättre i benen så det kanske blir en runda på söndag igen! Jag har även skrivit färdigt min rapport (applåder). Fast jag tror inte den e speciellt bra. Den ska vara 5-7 sidor och den e exakt (om inte lite knappt) 5 sidor :P Men men, nu e den färdig, orkar inte sitta med den mer!

Micke kom hem redan vid 15.50 fast han inte skulle sluta förän 16, trevligt! Men han satte sig o åt ett par mackor o en frukt o sen gick han o la sig o sov! Han var på bio igårkväll o kom hem typ 1 inatt så han var lite trött! Så nu ligger han o sover. Ska väcka honom om typ en halvtimme om han inte har vaknat då, för då tänkte jag börja med middagen! Våfflor blir det ikväll!

Avslutar med ett foto på våran gård som den såg ut för ett par dagar sen, den ser ungefär likadan ut nu,fast det har varit över 9 plusgrader en stund idag plus att det har regnat lite.. snön e tydligen orubblig!

                                               

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hej!

    Såg på facebook att du har blogg! Kul att kunna läsa lite om hur du har det, det var ju väldigt längesen vi hördes av.



    Hoppas du har det bra i alla fall, ser så ut :) Kram Malin

    2009-03-20 | 19:20:46
    Bloggadress: http://malliiin87.blogg.se/
  • Anna säger:

    Jaha, och vilka är de bra nyheterna? Att det är 9 plusgrader? Att du är färdig med uppsatsen? Eller var det bara för att jag skulle läsa vidare?! :P

    2009-03-20 | 23:03:47
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Malin säger:

    Allt är bara bra med mig, har fullt upp varenda dag :)



    Tindra är 10 månader nu, idag faktiskt... det går så sjukt fort när de är så små.

    2009-03-21 | 13:02:26
    Bloggadress: http://malliiin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: