veroniicakarlssons

Bokat!

Kategori: Allmänt

Nu har Micke o hans familj varit o bokat alla utflykter till resan. Så här blir det: På Haiti ska jag, Micke o Sandra åka jetski, på jamaica ska alla bada med delfiner, på grand cayman ska jag, Micke o Mickes pappa snorkla och i mexico ska alla till typ en paradis-ö. Kommer bli så jäkla najs!

Ikväll ska jag titta på let´s dance.. O sen typ gå o lägga mig o läsa. Har varit riktigt duktig med läsandet idag! Eller, det blir nog let´s dance och ett the city avsnitt!

Imorn ska jag o anna gå runt nydala o grilla! Asbra, förutom att jag fick lite ont i foten av någon oförklarlig anledning igår.. men nu gör det inte så ont längre så jag hoppas att det har gått över helt tills imorn!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Men åhhhh!! Blir ju inte mindre avundsjuk nu ju! :D Vill också vara på paradisöar och bada med delfiner!!! FN vad kul du kommer att ha!

    Nu har vi skruvat och fejat hela kvällen och jag är dödstrött redan, visst blir det en liiiten sovmorgon imorrn iaf?! :D Vi kanske sover till nio... sköönt!

    2009-03-06 | 22:53:00
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Anna säger:

    Nej det ser ju ganska bra ut faktiskt!

    Vi fick sms att vårt Wii var färdigt så tänkte hämta det strax eftersom de öppnade nu vid 10 då onoff öppnar och dessutom hämta mina täckbrallor hos Linn så ja int frys! :) Men det e bara å komma då du är redo! (hör av dig innan bara så ja vet.. hehe)

    2009-03-07 | 10:03:10
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Anna säger:

    Haha lite förvirrad kommentar ang onoff, men hoppas du fattade ändå! :P

    2009-03-07 | 10:04:18
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: