veroniicakarlssons

Det blev inget!

Kategori: Allmänt

Det blev ingen simning idag innan jobbet. Micke bestämde när vi gick o la oss att vi skulle skippa det. Istället hade vi planer på att gå ill jobbet, men det skippade vi också! Så ingen motion idag inte :P Men ska simma både imorn o på tisdag så det blir nog bra!

Nu ska vi strax åka till jobbet.

Inte riktigt rätt personer gick vidare till globen igår. Thorleifs var ju klockrena!! Men men, vi röstar ju inte så då får man inte klaga. Men asså, alla låtar va jättedåliga i början, o sen blir de bra, varför göra så? Gör låtar som e bra heeela vägen! Kan nån berätta för mig vilken låt det var star pilots hade snott? Varken jag eller micke kunde komma på det, men man hade ju definitivt hört den förr! Anna, jag tror på dig, du verkar ha koll på sånt ;P

Dags att vattna blommorna..

Kommentarer

  • anna säger:

    Hello, det var flera låtar faktiskt tycker vi men främst var det väl; "take your body close to the dancefloor" (en refräng alltså) Men vi får väl ta å träffas å analysera lite.. ;P

    Vilken tid blir det simning för dig/er imorrn? Jag går till 12.15 och tänkte gå efter det om jag kan ta mig i kragen!

    2009-03-01 | 21:53:33
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • anna säger:

    Jo förresten, den lät även lik; "In the heat of the night, burning inside" om texten nu är så, men du fattar vilken jag menar va?!

    2009-03-01 | 21:55:02
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: