veroniicakarlssons

En söndag som en söndag ska va!

Kategori: Allmänt

Är inte söndagar när man bara får ligga o lata sig de bästa söndagarna någonsin? Nja, jag vet inte, jag tycker att de söndagar då man tar det lugnt oc göra saker i sin takt men ändå får saker gjorda nästan är de bästa! Idag t ex så har jag framkallat foton, medan jag tittade på reprisen av robinsson. Efter det gick jag o Micke ut o sprang, blev den långa rundan idag, klarade den betydligt enklare den här gången, får se om man kan öka snart! Nu har vi duschat o ätit lunch o jag har legat o läst lite, snart ska jag skicka min rapport till opoonenten, o sen ska vi diska o laga matlåda som ska med till jobbet för om knappt två timmar börjar vi jobba. Och det känns inte ens såå jobbigt längre att vi ska iväg till jobbet! MEN den viktigaste ingridiensen om man vill ha en bra söndag, är att ha sovmorgon på måndagen! Jag börjar 15.00 imorn, inte så jobbigt :P

Mina vader håller på o dör! I tisdags när jag sprang den här rundan första gången så dog mina framsida-lår, idag dog vaderna! Ska bli spännande o se om jag kan gå över huvudtaget imorn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: