veroniicakarlssons

Ensam!

Kategori: Allmänt

Här sitter jag ensam fast vi har besök :P Tezz ligger o sover o Micke e i duschen, han fick i sig lite för mycket igår igen så han e bakis idag! Tezz e nog bara trött som vanligt :P

Igår va vi först hemma o lagade en god middag bestående av potatis o morötter som vi gjort i ugnen, lax och limesås! Sedan kollade vi på let´s dance o sjöng singstar innan vi drog iväg till NH. På NH var det rätt dött till en början, men det va rätt bra musik så jag o Tezz showade på dansgolvet! Men sen blev det mer folk, o då blev det tyvärr sämre musik, så vi drog vid typ 1 nångång!

Vi får väl se vad som blir av den här dagen, om jag blir sittandes ensam eller om det kanske e dags för frukost snart?!

Förresten, kan alla snälla gå in på den där j-vla fattigbloggen och skriva hur dålig hon e?? Jag e skitförbannad på det där skitsnacket! Vi lever på precis lika mycket pengar som hon varje månad när hyran och elen e betalad o ändå har vi klarat att lägga undan pengar! Jag har haft råd att åka till Thailand och vi har kunnat spara ihop pengar till fickpengar till kryssningen! Så det e bara skitsnack att man inte klarar sig på de pengarna! Hur kan hon lägga 500 kr på telefon varje månad om hon verkligen inte har de pengarna? Nä.. det där e ju typ o spotta på folk som faktiskt lever så, o påstå att de har det så ovärdigt! Vi har precis lika lite pengar o vi lever inget ovärdigt liv, vi måste dessutom betala tillbaka alla de här pengarna, något hon skulle slippa om hon va i den situationen hon låtas vara i på riktigt! Ahhh!!!!!

Mitt inlägg igår angående hunden var bara en stund av abstinens! Men nu ska vi börja kolla på riktigt. För de som föds typ nu e de vi kan ta för då e de leveransklara i mitten av maj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: