veroniicakarlssons

Galet vad trött man kan bli av frisk luft!

Kategori: Allmänt

Ojoj, vad trött jag e! Helt galet. Jag e glad att det inte e jag som har middagsgäster eller ska på konsert ikväll, för jag vill bara sova :P Micke e ju i sthlm o e på Metallica just nu, tror han har skitkul! Jag e lite avis, inte på att han e på metallica.. men på att han får göra nåt som inte e vardag nu idag o sen hela nästa vecka då han ska till hemavan med skolan. Själv har jag jättemycket i skolan nästa vecka. Förhoppningsvis kan vi vara så effektiva i basgruppen så vi e lediga på torsdag, för ist kan jag börja med min rapport då, för nu ska vi skriva en till! Den ska va lika kort som den förra (5-7 sidor) men den ska innehålla lite fler delar, t ex en teori-del. Har aldrig skrivit en teori-del.. Men men, råkade se i bokhyllan att micke har boken som vi ska utgå ifrån så det blir nog bra!

Nu börjar melodifestivalen strax.. har egentligen ingen större lust att titta.. vet ju att låtarna inte e spec bra, men det e inget annat o se så..

Imorn ska jag bära Mickes tunga ryggsäck till IKSU (2 km), ska va där kl 12. Haha, nä, jag driver bara, jag ska inte bära dit den, jag ska bära den till bussen :P Sen ska jag o ryggsäcken ta bussen till IKSU :P Sen ska jag hem o plugga o sen ska jag hem o plugga innan jag börjar jobba kl 17. Känner inte alls för o jobba imorn, men det kan ju ha o göra med att jag e jättetrött nu.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Haha ja trött det kan jag lova att jag e! Middagen gick bra, blev lite försenad bara! ;) Om du har tråkigt imorgon så är det bara att komma på fika-kakan var ganska så mäktig så det gick inte åt så mycket men det var riktigt God!!! Mums!

    2009-03-07 | 22:34:42
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: