veroniicakarlssons

Grupparbete

Kategori: Allmänt

Hej å hå!

Idag hade jag egentligen föreläsning kl 8.30 men kunde inte motivera mig att kliva upp ur sängen så jag struntade i föreläsningen och gick till skolan så jag var där 9.30 istället för att sätta mig med gruppen och snacka ihop oss till seminariet på måndag. Det gick snabbt o relativt smidigt. Även om jag anser att vi inte riktigt gjorde allt vi borde ha gjort. Men vi ska ses en stund på fredag ockå så vi får väl diskutera resten då, eller så förbereder jg mig själv i helgen, för seminarierna är som mardrömmar! Det gäller att komma förberedd!

Idag ska jag åka ner på stan o shoppa lite till i helgen och lämna mitt utdrag ur belastningsregistret på stadshuset så jag kan börja jobba som vikarie sen! Hade egentligen tänkt åka direkt efter skolan ner på stan o sen va kvar tills jag börar jobba.. men sen kunde jag inte riktigt komma på vad jag skulle göra själv på stan i typ 4 timmar. Det verkade orimligt. Så jag åt lunch hemma så ska jag åka om nån timme istället.

Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag. Har haft nåt i kroppen de senaste veckorna, det vill inte bryta ut, men det vill heller inte försvinna. Har ont i halsen, och senaste veckan har jag vart otroligt trött. Hoppas det går över tills i helgen!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja i helgen MÅSTE du ju va fisk! ;)

    2009-03-11 | 14:24:21
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Anna säger:

    Haha sorry att det blev jobbigt för dig.. :P Men du: Du är utmanad!!

    2009-03-11 | 20:11:36
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: