veroniicakarlssons

Härliga söndag!

Kategori: Allmänt

Hallå hallå!

Här sitter jag e typ piggast i Sverige :) Hade ju en jättelugn hemmakväll igår och det får jag löning för idag! Hade lite svårt o sova inatt fast jag var så trött, men jag sov nog tillräckligt många timmar iaf!

Idag har jag än så länge arit o lämnat Mickes ryggsäck vid bussen som ska ta den till Hemavan, varit på OK o hämtat mina böcker som jag shoppade för nån vecka sen och varit hemma hos anna o fikat! Jag har dessutom pluggat lite, ojojojdå! Nu ska jag plugga lite till o sen ska jag äta lite o sen sticka iväg till jobbet! Kanske äter på jobbet beroende på hur bussarna går, har för mig att det inte går nån 16.30 buss på söndagar, o isf måste jag ta 16-bussen o då har jag typ 40 min på jobbet innan jag börjar så då tar jag nog med mig mat o äter där istället!

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: