veroniicakarlssons

I Norrland får man njuta av den lilla värmen man får..

Kategori: Allmänt

Men idag är den här! Solen och värmen, åtminstonde vad man kallar värme i Norrland :P Vi har varit ute på promenad till strömpilen, var på maxi, bolaget, elgiganten också avslutade vi med en fika på NK. Nu kom vi precis hem! Micke har redan hunnit sätta sig på balkongen med en öl! Vi har tyvärr bara en stol som e skön o sitta på balkengen på så jag stannar inne :P Men i sommar bli der nog lite balkongmöbler!

Ikväll ska vi till en i Mickes klass, alla ska egentligen ha med sig en sjuttis, också ska vi drinka, men det verkade lite mycket :O Jag köpte en malibu o det e 50 cl o det får räcka :P Micke köpte 33 cl JD, det tycker jag definitivt räcker :P Jag hade inte tänkt o följa med, för jag ville ta det lugnt ikväll o ha en aktiv dag imorn, med lite städning o träning o så innan jobbet.. men Micke tyckte jag skulle följa med ändå, så vi får väl se hur aktiv morgondagen blir :P

Innan vi ska iväg har jag utmanat Micke att laga en laxmiddag! Han hittade ett recept på ett mjölpaket som han ska laga ikväll, det blir nog gott! Han har även bestämt sig för att han ska bli mer deltagande i matlagningen här hemma. Just nu är det så att jag lagar all mat o han diskar, men han har tröttnat på att diska så nu tänker han bli mer aktiv i matlagningen, vi får väl se hur länge det håller! :P

Nu ska jag njuta av min lediga dag med att lägga mig o läsa lite i soffan! Män som hatar kvinnor ska jag börja läsa idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: