veroniicakarlssons

Inte riktigt helg

Kategori: Allmänt

Idag kommer Tezz upp o stannar över helgen. Hon o Micke har iaf helg nu, inte jag - jag går i skolan 8.30-15 imorn.. Men det ska bli kul att hon kommer upp! Vi har redan planerat typ hela helgen. Ikväll blir det att gå på bolaget och maxi också blir det väl en snabb middag på donken. Imorn tror jag att Tezz o Micke ska gå o träna när jag e i skolan o sen ska vi laga nåt gott hemma innan det bli NH på kvällen (för er som inte vet vad NH e så e det en billig studentkrog på campus). På lördag ska vi kanske ta en långpromenad på dan eller bara ta det lugnt, jag har hört rykten om att säsong 9 av vänner följer med tezz upp så det blir nog en del tv-tittande då! På kvällen ska vi på olles o käka o kolla på fotboll! O söndag blir nog bara o ta det lugnt tills hon åker hem igen, o då ska jag nog ner o jobba några timmar! Så så ser min helg ut!

Idag har jag haft kursintro på min nya kurs, det blir nog bra. Var bara en timme idag så ganska lugnt, men nu måste vi städa lite innan Tezz kommer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: